1. Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun upravitelja Katja Tul s.p. (po ponudbi / predračunu). Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. 031 412 314. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.
- preko PayPal
- plačilo po povzetju
- plačilo s plačilnimi karticami
2.Izdaja računa
Katja Tul s.p. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v samem izdanem naročilu v paketu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
3. Dostava naročila
Rok dostave naročenih izdelkov je 1 – 4 delovne dni, od datuma prejetja vašega naročila oziroma prejetja nakazila v primeru, da je izdelek na zalogi. V primeru, da izdelka v času naročanja ni na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca, o čemer vas obvestimo.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba GLS. Paket vam pošljemo na naslov katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.
Paket vam lahko dostavi na naslov, ki si ga zapisal/a ob naročilu.
Odkupnino paketa lahko GLS-u ob dostavi plačate z gotovino ali kartico.
Če vas ni na naslovu za dostavo, vam kurir pusti obvestilo v nabiralniku, vaš paket pa vas počaka na varnem v bližnjem GLS PAKETOMATU. Na obvestilu je koda za identifikacijo na Paketomatu.
Odkupnino paketa na GLS PAKETOMATU lahko plačate z gotovino ali z kreditno/debetno kartico.
Koliko znašajo stroški dostave?
Stroški dostave znašajo 4 €.
Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Pakete odpošiljamo iz skladišča, ki se nahaja na naslovu Katja Tul s.p., Drevored 1. maja 6, 6310 Izola Slovenija.
Osebni prevzem
Osebni prevzem je mogoč na sedežu trgovine za male živali MISS HOPE:
- Miss Hope Trgovina za male živali, Katja Tul s.p., Drevored 1. maja 6, 6310 Izola Slovenija
Obvestimo vas po elektronski pošti ali telefonski številki, kdaj je paket pripravljen za osebni prevzem. Osebni prevzem izvršite z obvestilom, poslanim po emailu ali SMS-u in s podpisom o prevzemu na sami lokaciji prevzemnega mesta.
Poškodbe pri dostavi
Poškodbe pri transportu se lahko zgodijo. Prosimo vas, da pri prevzemu pošiljke pregledate njeno vsebnost. V primeru poškodb javite na telefonsko številko 031 412 314 ali na email [email protected]. Dogovorili se bomo, da celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrnite na naslov Katja Tul s.p., Drevored 1. maja 6, 6310 Izola Slovenija. Mi vam bomo po vračilu zagotovili nadomestno pošiljko.
Izola, 28.6.2023